Conform Ordonantei OUG 34/04.07.2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță: ”Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”
Pentru a iniția și finaliza un retur trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea FORMULARULUI DE RETUR din această pagină. Formularul de retur se completează online cu datele aferente comenzii dumneavoastră.
Costul transportului aferent returului, revine in sarcina clientului.
Coletul poate fi expediat prin intermediul oricarei firme de curierat rapid. NU ridicăm colete de la POȘTĂ și totodată NU ridicăm colete cu ramburs sau plata transportului direcționată către firma noastră!
Produsele trimise pentru schimb sau pentru restituirea sumei de bani, trebuie să fie recepționate și verificate de noi în primul rând și in cel mai scurt timp veți fi contactați de operatorii noștri pentru confirmare.
Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat sau pentru restituirea contravalorii produsului returnat.
Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs (la primirea coletului) sau online (înaintea expedierii coletului).
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la data receptionarii și confirmării de către noi a returului prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.
În situația în care se dorește schimbarea produsului NEFOLOSIT, produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, documentația completa, cu etichetele intacte, deoarece și ambalajul conține elemente de autenticitate ale produsului și producătorului, conferind clientului garanția că produsul este original).
Produsele nu trebuie să prezinte urme de utilizare.
In situatia in care vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă probleme / defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa Tin Energy System prin intermediul formularului de CONTACT sau telefonic 0775 500 700 (L-V: 09:00 – 17:00), pentru a reclama această situaţie şi ne vom asigura că produsul este înlocuit cu un produs nou sau banii vor fi rambursați în cel mai scurt timp. Doar în această situație, costurile de retur şi de transport, sunt suportate de către Tin Energy System.